woensdag 16 mei 2012

#138

- voetbal taart -

Ben momenteel helemaal in het taarten bakken, deze heb ik zondagavond gemaakt voor mijn baas die was die dag 48 geworden en hij houdt van voetbal. Hij was schijnbaar heel erg lekker, helaas zelf geen stukje kunnen proeven want hij had hem mee naar huis genomen. Binnenkort ga ik er weer eentje bakken en die zijn dan voor mijn collegaatjes..! 

Van het weekend eindelijk werk schriften gehaald, kan ik verder met mijn online class. Heb er zin in, alleen nog niet zo heel veel tijd. Dat komt wel weer nu ook lekker genieten van mijn gezinnetje de kindjes zijn zo snel groot. 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Caet,

    Ik zag bij sitske op de site dat jij een haakpatroon van sackboy hebt.
    Zou je het mij willen swappen???
    Ik wil in de vakantie er eentje voor mijn zoontje haken maar dan is het niet zo makkelijk de tutorial op internet te kijken.
    Wil je contact met me opnemen op s.wachtendonk apenstaartje kpnmail.nl
    Ik zou het heel leuk vinden wat te swappen. groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Ceat,
    swappen is een soort ruilen.
    Jij stuurt iets naar mij en ik naar jou.
    mail me maar even op mijn mailadres dat spreekt wat makkelijker af met adressen enz.
    s.wachtendonk@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://roundrobinnotebook.blogspot.nl/2012/06/let-op-bij-aanleveren-van-recepten.html

    Tjonage, wat ben jij moeilijk te vinden. wil je bovenstaande link even lezen? Er heeft al dagen boven aan het blog een oproep gestaan voor jou.
    wil je ons even mailen ?
    Dan kunnen we je tenminste bereiken! :)

    als het zo ook niet lukt, dan geef ik het op.

    groet Kris- Robin Magazine

    BeantwoordenVerwijderen