maandag 7 mei 2012

#136


- leahter wrapped bracelet -


En we hebben er weer eentje klaar, deze is besteld en is voor een collega van mij. Met de kraaltjes Amethist.
Donderdag mag ik weer gaan werken en zit mijn zwangerschapsverlof er weer op. Eindelijk zie ik mijn collegaatjes dan weer en ben ik wat meer onder de mensen. Tuurlijk ga ik mijn 2 mannetjes ook missen maar even weg van huis is ook wel weer lekker. En ja er moet toch geld in het laatje komen.
Vandaag pakketje binnen gekregen, dan kan ik bijna verder met mijn online class. En dan laat ik jullie ook wat meer werkjes ervan zien!

2 opmerkingen:

  1. Mooie armband!
    Succes met werken, toch wel een omschakeling lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shades of grey... Nee... Zal er eens op googelen! Veel succes en plezier als je weer aan het werk gaat! Lijkt me een hele omschakeling!

    BeantwoordenVerwijderen