zaterdag 3 november 2012

#140

Tijdje terug heb ik eindelijk een regenboog taart gemaakt deze stond al heel lang op mijn lijstje om een keer te maken..!! Zie hier het resultaat!

- regenboog taart -

De taart heb ik gemaakt voor de buren van mijn broer omdat ik toen heel veel babykleertjes heb gekregen en hun dochtertje laatst jarig was heb ik voor een een hello kitty regenboog taart gemaakt!
En vind m best goed gelukt voor een eerste keer! Wil m binnenkort weer een keer gaan maken.
En heb nog zoveel leuke andere ideeen!! 

4 opmerkingen:

  1. wow, dat is heel speciaal. Hoe maak je al die kleuren. een vraagje: smaakt dat goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb biscuitbeslag gebruikt voor ruim 1 taart deze verdeel je over 5 bakjes en dan met kleurstof kleur je het beslag en dan allemaal apart afbakken kleurstof proef je niks van hooguit dat kinderen die daar gevoelig voor zijn op kunnen reageren (actief) heb ik tussen iedere laag vulling gesmeerd in dit geval heb ik botercreme met vanille er tussen gesmeerd en zo alle lagen op elkaar afsmeren en dan de fondant of marsepein erover heen. Het zou nog strakker kunnen als je alle kleur lagen nog mooi recht af zou snijden. Ook even oefenen en proberen..! Maar het smaakt super!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige cake!
    Voor de eerste keer ziet ie er bijzonder goed uit. Knap gedaan hoor.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs gaaaaaf! Dat zou ik ook nog wel eens willen proberen :-)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen